dc.contributor.advisor | Kjell Overvåg | |
dc.contributor.author | Frank Aleksander Høyland | |
dc.date.accessioned | 2022-06-18T16:23:15Z | |
dc.date.available | 2022-06-18T16:23:15Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier | no.uia:inspera:95876987:3301009 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2999402 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | Walkability og mikromobilitet i Kristiansand by: hvordan satsing gange, sykkel, buss og el-sparkesykkel reduserer bilbehovet og gjør byen mer tilgjengelig og attraktiv for flere mennesker. | |
dc.description.abstract | | |
dc.language | | |
dc.publisher | University of Agder | |
dc.title | Walkability og mikromobilitet i Kristiansand by: Gange, sykkel, buss, el-sparkesykkel og stedsplanlegging som midler for å forbedre transport av personer, minske bilavhengighet og redusere transportrelaterte klimagassutslipp i Kristiansand by | |
dc.type | Master thesis | |