dc.contributor.author | Anundsen, Lene | |
dc.date.accessioned | 2023-04-19T12:55:27Z | |
dc.date.available | 2023-04-19T12:55:27Z | |
dc.date.created | 2023-04-18T08:36:59Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Anundsen, L. (2023). Gjøre det beste ut av det: Norsklæreres fagkonstruksjoner i grunnskole for voksne. Acta Didactica Norden (ADNO), 17(1), 1-22. doi: | en_US |
dc.identifier.issn | 2535-8219 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3063869 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Acta Didactica Norden | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Gjøre det beste ut av det: Norsklæreres fagkonstruksjoner i grunnskole for voksne | en_US |
dc.title.alternative | Gjøre det beste ut av det: Norsklæreres fagkonstruksjoner i grunnskole for voksne | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © 2023 The Author(s) | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Litteraturvitenskapelige fag: 040 | en_US |
dc.source.pagenumber | 22 | en_US |
dc.source.volume | 17 | en_US |
dc.source.journal | Acta Didactica Norden (ADNO) | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.5617/adno.9470 | |
dc.identifier.cristin | 2141467 | |
dc.source.articlenumber | 11 | en_US |
cristin.qualitycode | 1 | |