Show simple item record

dc.contributor.authorEngjom, Merethe Sørbotten
dc.date.accessioned2022-06-07T12:23:14Z
dc.date.available2022-06-07T12:23:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationEngjom, M.S. (2021) Voksenskolen – pårørendes erfaring En kvalitativ studie av hvordan pårørende til personer med demens erfarer at dagaktivitetstilbudet Voksenskolen har påvirket deres omsorgsoppgaver i hverdagen.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2997719
dc.descriptionMaster´s thesis in Health Science (ME520)en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversity of Agderen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectME520en_US
dc.titleVoksenskolen – pårørendes erfaring En kvalitativ studie av hvordan pårørende til personer med demens erfarer at dagaktivitetstilbudet Voksenskolen har påvirket deres omsorgsoppgaver i hverdagen.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holder© 2021 Merethe Sørbotten Engjomen_US
dc.subject.nsiVDP::Medisinske Fag: 700::Helsefag: 800::Samfunnsmedisin, sosialmedisin: 801en_US
dc.source.pagenumber82en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal