Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTalwar, Shalini
dc.contributor.authorTalwar, Manish
dc.contributor.authorKaur, Puneet
dc.contributor.authorSingh, Gurmeet
dc.contributor.authorDhir, Amandeep
dc.date.accessioned2022-04-25T05:50:20Z
dc.date.available2022-04-25T05:50:20Z
dc.date.created2022-03-24T21:46:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationTalwar, S., Talwar, M., Kaur, P., Singh, G. & Dhir, A. (2021). Why have consumers opposed, postponed, and rejected innovations during a pandemic? A study of mobile payment innovations. Australasian Journal of Information Systems, 25.en_US
dc.identifier.issn1326-2238
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2992383
dc.language.isoengen_US
dc.publisherUniversity of Canberra, Faculty of Information Sciences and Engineeringen_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleWhy have consumers opposed, postponed, and rejected innovations during a pandemic? A study of mobile payment innovationsen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2021 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Teknologi: 500::Informasjons- og kommunikasjonsteknologi: 550en_US
dc.source.volume25en_US
dc.source.journalAustralasian Journal of Information Systemsen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3127/ajis.v25i0.3201
dc.identifier.cristin2012416
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal