Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBakken, Yvonne
dc.contributor.authorLindhardt, Eva Mila
dc.date.accessioned2022-04-21T08:55:35Z
dc.date.available2022-04-21T08:55:35Z
dc.date.created2021-05-25T17:16:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationBakken, Y. & Lindhardt, E.M. (2021) Tanker fra barnehagen: Personalets refleksjoner om egne erfaringer med kjønn og likestilling. I Faye, R., Lindhardt, E.M., Ravneberg, B. & Solbue, V. (red.) Barnehage, skole og samfunn. Universitetsforlaget.en_US
dc.identifier.isbn9788215041278
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2991869
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.relation.ispartofHvordan forstå fordommer? Om kontekstens betydning – i barnehage, skole og samfunn
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTanker fra barnehagen: Personalets refleksjoner om egne erfaringer med kjønn og likestilling.en_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2021 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en_US
dc.source.pagenumber200-221en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18261/9788215041261-2021-09
dc.identifier.cristin1911779
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal