Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorPål Roland
dc.contributor.authorNanna Hedevig Weberg
dc.date.accessioned2022-04-20T16:24:00Z
dc.date.available2022-04-20T16:24:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.uia:inspera:95867144:24067252
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2991760
dc.description.abstractStudien har fulgt piloteringen av et verktøy for kollegalæring, som etter utprøving og justering skal implementeres i en større, nylig sammenslått kommune. Videre er studien konsentrert om den første fasen i en innovasjon, initieringsfasen, fordi kvaliteten på arbeidet i denne planleggingsfasen er helt avgjørende for hvordan en lykkes med arbeidet i neste fase, implementeringsfasen (jfr. Fullan 2016). Verktøyet for kollegalæring er utviklet i kommunens utviklingsenhet og består av kjernekomponen
dc.description.abstract
dc.language
dc.publisherUniversity of Agder
dc.titleDele, lære og utvikle i profesjonelle, lærende fellesskap. Hvordan lykkes en kommune i initieringsfasen ved innføring av kollegalæring som systemisk tiltak?
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel