dc.contributor.advisor | Pål Roland | |
dc.contributor.author | Nanna Hedevig Weberg | |
dc.date.accessioned | 2022-04-20T16:24:00Z | |
dc.date.available | 2022-04-20T16:24:00Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier | no.uia:inspera:95867144:24067252 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2991760 | |
dc.description.abstract | Studien har fulgt piloteringen av et verktøy for kollegalæring, som etter utprøving og justering skal implementeres i en større, nylig sammenslått kommune. Videre er studien konsentrert om den første fasen i en innovasjon, initieringsfasen, fordi kvaliteten på arbeidet i denne planleggingsfasen er helt avgjørende for hvordan en lykkes med arbeidet i neste fase, implementeringsfasen (jfr. Fullan 2016). Verktøyet for kollegalæring er utviklet i kommunens utviklingsenhet og består av kjernekomponen | |
dc.description.abstract | | |
dc.language | | |
dc.publisher | University of Agder | |
dc.title | Dele, lære og utvikle i profesjonelle, lærende fellesskap. Hvordan lykkes en kommune i initieringsfasen ved innføring av kollegalæring som systemisk tiltak? | |
dc.type | Master thesis | |