• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Faculty of Social Sciences
  • Department of Political Science and Management
  • Master's theses in Management
  • View Item
  •   Home
  • Faculty of Social Sciences
  • Department of Political Science and Management
  • Master's theses in Management
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dele, lære og utvikle i profesjonelle, lærende fellesskap. Hvordan lykkes en kommune i initieringsfasen ved innføring av kollegalæring som systemisk tiltak?

Nanna Hedevig Weberg
Master thesis
Thumbnail
View/Open
no.uia:inspera:95867144:24067252.pdf (4.819Mb)
URI
https://hdl.handle.net/11250/2991760
Date
2021
Metadata
Show full item record
Collections
  • Master's theses in Management [243]
Abstract
Studien har fulgt piloteringen av et verktøy for kollegalæring, som etter utprøving og justering skal implementeres i en større, nylig sammenslått kommune. Videre er studien konsentrert om den første fasen i en innovasjon, initieringsfasen, fordi kvaliteten på arbeidet i denne planleggingsfasen er helt avgjørende for hvordan en lykkes med arbeidet i neste fase, implementeringsfasen (jfr. Fullan 2016). Verktøyet for kollegalæring er utviklet i kommunens utviklingsenhet og består av kjernekomponen
 
 
 
Publisher
University of Agder

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit