Show simple item record

dc.contributor.advisorHarald Baldersheim
dc.contributor.authorLinn Øysæd Gyland
dc.date.accessioned2022-04-20T16:23:47Z
dc.date.available2022-04-20T16:23:47Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.uia:inspera:95867144:11349153
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2991748
dc.description.abstractSammendrag Tema for denne masteroppgaven er implementering; Hvordan omsette teori til praksis. Jeg har undersøkt implementeringen av BTI-satsingen (Bedre Tverrfaglig Innsats) i 6 kommuner på Agder. Jeg har spesielt sett på implementering av handlingsveilederen, som er et konkret verktøy ansatte som arbeider med barn og unge kan bruke for å sikre tverrfaglig samhandling. Formålet med studien er å måle grad av implementering i de aktuelle kommuner og å identifisere hvilke implementeringsdrivere
dc.description.abstract
dc.language
dc.publisherUniversity of Agder
dc.titleBedre Tverrfaglig Innsats- Fra teori til praksis. En case-studie av hvilken betydning ulike implementeringsdrivere har hatt i 6 kommuners arbeid med å implementere tverrsektorielle samhandlingsstrukturer.
dc.typeMaster thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record