Bedre Tverrfaglig Innsats- Fra teori til praksis. En case-studie av hvilken betydning ulike implementeringsdrivere har hatt i 6 kommuners arbeid med å implementere tverrsektorielle samhandlingsstrukturer.
dc.contributor.advisor | Harald Baldersheim | |
dc.contributor.author | Linn Øysæd Gyland | |
dc.date.accessioned | 2022-04-20T16:23:47Z | |
dc.date.available | 2022-04-20T16:23:47Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier | no.uia:inspera:95867144:11349153 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2991748 | |
dc.description.abstract | Sammendrag Tema for denne masteroppgaven er implementering; Hvordan omsette teori til praksis. Jeg har undersøkt implementeringen av BTI-satsingen (Bedre Tverrfaglig Innsats) i 6 kommuner på Agder. Jeg har spesielt sett på implementering av handlingsveilederen, som er et konkret verktøy ansatte som arbeider med barn og unge kan bruke for å sikre tverrfaglig samhandling. Formålet med studien er å måle grad av implementering i de aktuelle kommuner og å identifisere hvilke implementeringsdrivere | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | ||
dc.publisher | University of Agder | |
dc.title | Bedre Tverrfaglig Innsats- Fra teori til praksis. En case-studie av hvilken betydning ulike implementeringsdrivere har hatt i 6 kommuners arbeid med å implementere tverrsektorielle samhandlingsstrukturer. | |
dc.type | Master thesis |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Master's theses in Management [399]
ORG917