Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHauen, Mali
dc.contributor.authorEmstad, Anne Berit
dc.date.accessioned2022-03-14T08:04:05Z
dc.date.available2022-03-14T08:04:05Z
dc.date.created2022-01-07T19:37:22Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationHauen, M. & Emstad, A. B. (2021). Hva settes i spill når ledere i kulturskolen planlegger elevenes timeplaner? Om en rhizomatisk forståelse av organisasjonen kulturskole og hvordan en slik forståelse kan berike kulturskolens samarbeid med andre aktører. r. I B.-T. Bandlien, I. O. Olaussen, M.-A. Letnes & E. Angelo (Red.), MusPed:Research: Bd. 3. Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger (Kap. 2, s. 49–75). Cappelen Damm Akademisk.en_US
dc.identifier.isbn978-82-02-71634-9
dc.identifier.issn2703-7843
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2984940
dc.language.isonoben_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.relation.ispartofUtdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger
dc.relation.ispartofseriesMusPed:Research;3
dc.relation.urihttps://press.nordicopenaccess.no/index.php/noasp/catalog/book/152#chapters
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHva settes i spill når ledere i kulturskolen planlegger elevenes timeplaner? Om en rhizomatisk forståelse av organisasjonen kulturskole og hvordan en slik forståelse kan berike kulturskolens samarbeid med andre aktøreren_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2021 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110en_US
dc.source.pagenumber49-75en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.23865/noasp.152.ch2
dc.identifier.cristin1976838
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal