Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSolberg, Runar Barstad
dc.contributor.authorSteene-Johannessen, Jostein
dc.contributor.authorFagerland, Morten
dc.contributor.authorAnderssen, Sigmund Alfred
dc.contributor.authorBerntsen, Sveinung
dc.contributor.authorResaland, Geir Kåre
dc.contributor.authorvan Sluijs, Esther M.F.
dc.contributor.authorEkelund, Ulf
dc.contributor.authorKolle, Elin
dc.date.accessioned2022-01-18T09:29:35Z
dc.date.available2022-01-18T09:29:35Z
dc.date.created2022-01-11T12:27:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationSolberg, R. B., Steene-Johannessen, J., Fagerland, M., Anderssen, S. A., Berntsen, S., Resaland, G. K., van Sluijs, E. M.F., Ekelund, U. & Kolle, E. (2021). Preventive Medicine Reports, 24, Artikkel 101648.en_US
dc.identifier.issn2211-3355
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2837840
dc.language.isoengen_US
dc.publisherElsevieren_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleAerobic fitness mediates the intervention effects of a school-based physical activity intervention on academic performance. The school in Motion study – A cluster randomized controlled trialen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2021 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Medisinske Fag: 700::Idrettsmedisinske fag: 850en_US
dc.source.volume24en_US
dc.source.journalPreventive Medicine Reportsen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.1016/j.pmedr.2021.101648
dc.identifier.cristin1978258
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal