Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorROSEF, KARIANNE
dc.date.accessioned2021-11-01T09:42:31Z
dc.date.available2021-11-01T09:42:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationRosef, K. (2021) Systematisk arbeid med motivasjon og mestring – en evaluering av en livsmestringsmodell for grunnskolen (Master's thesis). University of Agder, Grimstad.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2826767
dc.descriptionMaster's thesis in Psychosocial health (ME504)en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversity of Agderen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectME504en_US
dc.titleSystematisk arbeid med motivasjon og mestring – en evaluering av en livsmestringsmodell for grunnskolenen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holder© 2021 KARIANNE ROSEFen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber88en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal