Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkregelid, Lisbet
dc.date.accessioned2021-09-27T07:59:49Z
dc.date.available2021-09-27T07:59:49Z
dc.date.created2021-01-25T20:30:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationSkregelid, L. (2021). Zoom in on Dry Joy—Dissensus, Agonism and Democracy in Art Education. Education Sciences, 11 (1).en_US
dc.identifier.issn2227-7102
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2783614
dc.language.isoengen_US
dc.publisherMDPIen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleZoom in on Dry Joy—Dissensus, Agonism and Democracy in Art Educationen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2021 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.volume11en_US
dc.source.journalEducation Sciencesen_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3390/educsci11010028
dc.identifier.cristin1879126
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal