Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBachke, Carl Christian
dc.contributor.authorHermansen, Mads Carsten
dc.date.accessioned2021-04-30T12:54:59Z
dc.date.available2021-04-30T12:54:59Z
dc.date.created2021-01-14T20:16:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationBachke, C. C. & Hermansen, M. C. (2020). Planlegging, gjennomføring og evaluering av en seminarrekke for dosentkandidater. In C. C. Bachke & M. Hermansen (Eds.), Å satse på dosenter. Et utviklingsarbeid (chapter 12, p. 235–252). Cappelen Damm Akademisk.en_US
dc.identifier.isbn978-82-02695-76-7
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2740641
dc.description.abstractThis chapter presents a template developed for a facilitating seminar program for candidates seeking to become docents. The processes of planning, implementing, and evaluating the offered program are described. Dilemmas associated with academic advisement and other participatory dilemmas, as well as management’s choices and institutional embeddedness, are also discussed. The implemented seminar program is a pioneer project. Thus, it is encouraging that both the participants and management assessed the project so positively.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.relation.ispartofÅ satse på dosenter : Et utviklingsarbeid
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titlePlanlegging, gjennomføring og evaluering av en seminarrekke for dosentkandidateren_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2020 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Medisinske Fag: 700::Helsefag: 800en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber235-252en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.23865/noasp.109.ch12
dc.identifier.cristin1871621
dc.source.articlenumber12en_US
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal