dc.contributor.author | Elvebråten, Emilie Holman | |
dc.date.accessioned | 2021-02-10T07:47:53Z | |
dc.date.available | 2021-02-10T07:47:53Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Elvebråten, E.H. (2020) Student + Praksisveileder = Læring : En kvalitativ studie om studentenes opplevelse av praksisveilederes påvirkning på egen læring i praksis. (Master's thesis). University of Agder, Kristiansand. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2727042 | |
dc.description | Master's thesis in Sociology and social work (ME522) | en_US |
dc.description.abstract | Denne oppgaven skildrer sosionomstudenters opplevelse av læring i praksis, og praksisveilederes betydning for deres læring. Fokuset rettes derfor mot studentenes oppfatning, og maler et bilde over hvilke aspekter de tenker har vært essensielle i deres praksisperiode. Oppgavens empiri er basert på to fokusgruppeintervjuer med tre studenter i den ene gruppen og fire studenter i den andre. Disse, totalt syv, studentene har bidratt til å tydeliggjøre hvilke faktorer som er viktige hos praksisveiledere for å fremme studentenes læring i praksis, samt hva som kan fungere som hinder. Hensikten med oppgaven er å belyse nettopp disse aspektene, og for å bidra med viktige funn rundt dette temaet. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | ME522 | en_US |
dc.title | Student + Praksisveileder = Læring : En kvalitativ studie om studentenes opplevelse av praksisveilederes påvirkning på egen læring i praksis | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2020 Emilie Holman Elvebråten | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosialt arbeid: 360 | en_US |
dc.source.pagenumber | 119 | en_US |