Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorReinertsen, Rita Gundersen
dc.date.accessioned2020-11-06T12:51:34Z
dc.date.available2020-11-06T12:51:34Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationReinertsen, R.G. (2020). Se meg, og forstå meg! Hvordan ivaretar ansatte i skolen barn ved bekymring om seksuelle overgrep?– et fenomenologisk og hermeneutisk arbeid (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansanden_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2686764
dc.descriptionMaster´s thesis in Education (PED511)en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversity of Agderen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectPED511en_US
dc.titleSe meg, og forstå meg! Hvordan ivaretar ansatte i skolen barn ved bekymring om seksuelle overgrep?–et fenomenologisk og hermeneutisk arbeiden_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holder© 2020 Rita Gundersen Reinertsenen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282en_US
dc.source.pagenumber72en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal