dc.contributor.author | Taylor, Chloe Linnea | |
dc.date.accessioned | 2020-11-06T11:28:56Z | |
dc.date.available | 2020-11-06T11:28:56Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Taylor, C.L. (2020). Samanhengen mellom tospråklegheit og utvikling av eksekutive funksjonar i tidleg barndom Ein systematisk litteraturstudie (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2686735 | |
dc.description | Master´s thesis in Education (PED511) | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | PED511 | en_US |
dc.title | Samanhengen mellom tospråklegheit og utvikling av eksekutive funksjonar i tidleg barndom. Ein systematisk litteraturstudie | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2020 Chloe Linnea Taylor | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 66 | en_US |