Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJakobsen, Ingrid K.
dc.contributor.authorTønnessen, Elise Seip
dc.date.accessioned2019-05-10T08:24:54Z
dc.date.available2019-05-10T08:24:54Z
dc.date.created2018-10-02T15:51:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationDesigns for Learning. 2018, 10 (1), 40-52.nb_NO
dc.identifier.issn1654-7608
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2597197
dc.language.isoengnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleA Design-Oriented Analysis of Multimodality in English as a Foreign Languagenb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber40-52nb_NO
dc.source.volume10nb_NO
dc.source.journalDesigns for Learningnb_NO
dc.source.issue1nb_NO
dc.identifier.doi10.16993/dfl.89
dc.identifier.cristin1617311
dc.description.localcodeNivå1nb_NO
cristin.unitcode201,14,2,0
cristin.unitnameInstitutt for nordisk og mediefag
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal