Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorTønnesen, Elise Seip
dc.contributor.authorErlandsen, Linn Kristin
dc.date.accessioned2017-01-11T14:05:54Z
dc.date.available2017-01-11T14:05:54Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2427057
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitetet i Agdernb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.titleÅ lese for å lære : En undersøkelse av hvordan elever i ungdomsskolen og videregående skole leser fagtekster og benytter lesestrategier for å lærenb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
cristin.fulltext


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal