Show simple item record

dc.contributor.advisorTønnesen, Elise Seip
dc.contributor.authorErlandsen, Linn Kristin
dc.date.accessioned2017-01-11T14:05:54Z
dc.date.available2017-01-11T14:05:54Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2427057
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitetet i Agdernb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.titleÅ lese for å lære : En undersøkelse av hvordan elever i ungdomsskolen og videregående skole leser fagtekster og benytter lesestrategier for å lærenb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
cristin.fulltext


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal