Å lese for å lære : En undersøkelse av hvordan elever i ungdomsskolen og videregående skole leser fagtekster og benytter lesestrategier for å lære
dc.contributor.advisor | Tønnesen, Elise Seip | |
dc.contributor.author | Erlandsen, Linn Kristin | |
dc.date.accessioned | 2017-01-11T14:05:54Z | |
dc.date.available | 2017-01-11T14:05:54Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2427057 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Agder | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no | * |
dc.title | Å lese for å lære : En undersøkelse av hvordan elever i ungdomsskolen og videregående skole leser fagtekster og benytter lesestrategier for å lære | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
cristin.fulltext |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Master's theses in Primary Teacher Education [31]
NO-502