Show simple item record

dc.contributor.authorAbrahamsen, Morten-André
dc.contributor.authorSalgado, Sebastian I. Thommesen
dc.date.accessioned2014-09-08T11:49:19Z
dc.date.available2014-09-08T11:49:19Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/218963
dc.descriptionMasteroppgave i økonomi og administrasjon – Universitetet i Agder 2014nb_NO
dc.description.abstractFormålet med oppgaven har vært å evaluere pilotprosjektet, Prosjekt Lyngdal ungdomsskole, med utgangspunkt i en nyutviklet gjennomføringsmodell, kalt Lyngdalsmodellen. Modellen ble utviklet ved Universitetet i Agder, for å gi bedre forutsetninger for en vellykket prosjektgjennomføring. Oppgavens hensikt har vært å gjennomføre en inngående evaluering av Lyngdalsmodellen, med bakgrunn i sentrale prosjektdeltakers oppfatninger og erfaringer fra prosjektet. Ettersom evalueringen gjelder modellens pilotprosjekt kan ikke våre funn generaliseres. Funnene kan likevel gi indikasjoner på om modellen har gitt bedreforutsetninger for et vellykket resultat, og vellykkede prosesser knyttet til prosjektgjennomføring.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitet i Agder / University of Agdernb_NO
dc.subjectBE 501nb_NO
dc.titleLyngdalsmodellen - fra teori til praksis : en evaluering av Lyngdalsmodellennb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242nb_NO
dc.source.pagenumber102 s.nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record