• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
Browsing Master's theses in Education by Subject 
  •   Home
  • Faculty of Humanities and Education
  • Department of Education
  • Master's theses in Education
  • Browsing Master's theses in Education by Subject
  •   Home
  • Faculty of Humanities and Education
  • Department of Education
  • Master's theses in Education
  • Browsing Master's theses in Education by Subject
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Master's theses in Education by Subject "VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmenn pedagogikk: 281"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-4 of 4

  • title
  • issue date
  • submit date
  • author
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Fremmer det pedagogiske programmet DrillPro SL læring innenfor leseutviklingen mer effektivt enn metoder brukt i tradisjonell klasseromsundervisning? : en effektstudie 

      Jensen, Glenn Tore (Master thesis, 2007)
      Denne masteroppgaven beskriver en effektstudie som har som mål å svare på spørsmålet om det pedagogiske programmet DrillPro SL fremmer læring innenfor leseutvikling mer effektivt enn metoder innenfor tradisjonell ...
    • Hva betrakter elever som støy og forstyrrelser i undervisningen? : et etnografisk studie av elevenes betraktninger av støy og forstyrrelse i videregående skole 

      Ringereide, Riborg Anna Wold (Master thesis, 2007)
    • Jeg kan ikke, jeg tør ikke, jeg vil ikke : om mestring som individuelt utviklingsområde i det norske skolesystem 

      Ågedal, Torkjell (Master thesis, 2007)
      Denne oppgaven beskriver elever og elevers subjektive opplevelses og læringsprosesser i møte med skolehverdagen. Et hovedtema i oppgaven er knyttet til hvordan mestringserfaringer kan påvirke motivasjon og interesse for ...
    • Sosial kompetanse : om elevers konstruksjoner i relasjon til medelever og lærere 

      Gregersen, Lise (Master thesis, 2007)
      Tema for denne masteroppgaven er sosial kompetanse. I de senere årene har sosial kompetanse vært viktig i den skolepolitiske debatten. Det er diskutert om sosial kompetanse bør være et eget fag i skolen, samt hvordan det ...

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit
       

       

      Browse

      ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

      My Account

      Login

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit