• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Master's theses in Education på emneord 
  •   Hjem
  • Faculty of Humanities and Education
  • Department of Education
  • Master's theses in Education
  • Blar i Master's theses in Education på emneord
  •   Hjem
  • Faculty of Humanities and Education
  • Department of Education
  • Master's theses in Education
  • Blar i Master's theses in Education på emneord
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Master's theses in Education på emneord "PED511-1"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-7 av 7

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Det finnes mer enn blyant og papir! En kvalitativ studie av læreres erfaringer med digital undervisning under nedstengning av skolen grunnet covid-19 

      Moi, Marte (Master thesis, 2021)
    • Dybdelæring –med danning som mål. En teoretisk studie om hvordan dybdelæring kan integreres i undervisningen fra et danningsteoretisk allmenndidaktisk perspektiv 

      Marthinussen, Greta (Master thesis, 2021)
    • En kvalitativ studie av lærerens tilrettelegging av behovet for autonomi, behovet for kompetanse og behovet for tilhørighet 

      Andersen, Martine (Master thesis, 2021)
    • «For å hjelpe meg, må du forstå meg» En kvalitativ studie av syv enslige mindreåriges opplevelse av skolen i Norge. 

      Tahiri, Ylberina (Master thesis, 2021)
    • Hva er det med ledelsen på Bydal videregående skole? 

      Svendsen, Mathilde Dalen (Master thesis, 2021)
    • Rehabilitert i fengsel. En kvalitativ studie av tidligere innsattes opplevelse av rehabilitering i fengsel 

      Myhren, Stine Porslid (Master thesis, 2021)
    • Skoleledernes arbeid med implementeringen av Kunnskapsløftet 2020. En mixed-methods studie om betydningen av støtte og eierskap knyttet til arbeidet med implementeringen i videregående skole. 

      Njerve, Bojana Katharina (Master thesis, 2021)

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit