Delarkiv
Velg et delarkiv for å bla i samlingene
Administration [4486]
Faculty of Fine Arts [503]
Faculty of Social Sciences [2177]
School of Business and Law [2189]
Teacher Education Unit [262]
Nye registreringer
-
Thematic Working Group on Theoretical Perspectives and Approaches in Mathematics Education, TWG17
(Journal article, 2024)We continue the initiative of introducing the CERME Thematic Working Groups, which we began in the September 2017 issue, focusing on ways in which European research in the field of mathematics education may be interesting ... -
Learning and achieving basic mental health competence in placement studies with the support of a tool: A qualitative study of student nurses’ experiences
(Journal article; Peer reviewed, 2024)Background: Learning basic mental health care competence is often challenging for the bachelor of science student nurses, and many lack basic mental health care competence to ensure safe and confident mental health care ... -
Fjernledelse i finasbransjen: Ledernes suksessfaktorer
(Master thesis, 2024)Denne masteroppgaven undersøker hvordan fjernledelse fungerer i finansbransjen, med fokus på hvilke faktorer som er viktige for å lykkes med fjernledelse fra en leders perspektiv. Gjennom kvalitative intervjuer med ti ... -
Fjernledelse i finansbransjen: Ledernes suksessfaktorer
(Master thesis, 2024)Denne masteroppgaven undersøker hvordan fjernledelse fungerer i finansbransjen, med fokus på hvilke faktorer som er viktige for å lykkes med fjernledelse fra lederens perspektiv. Gjennom kvalitative intervjuer med ti ledere ... -
Styrker en bærekraftsprofil bedriftens employer brand? En kvalitativ studie av ledere, om operasjonalisering av begrepet bærekraftsprofil og hvordan bærekraftsrapportering, basert på ESRS-standardene, påvirker employer brand faktorene.
(Master thesis, 2024)Temaet for vår studie er hvordan en bedrifts bærekraftsprofil påvirker deres employer brand. Målet er å identifisere nøkkelfaktorene som påvirker arbeidstakeres beslutning om å starte i, eller bli i en organisasjon. Vi ...