Minoritetsspråklige elevers flerspråklige og flerkulturelle kompetanse som en ressurs i norskfaget i videregående skole
dc.contributor.advisor | Torild Marie Olsen | |
dc.contributor.author | Lene Kleiven Freitag | |
dc.date.accessioned | 2024-01-02T17:23:37Z | |
dc.date.available | 2024-01-02T17:23:37Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier | no.uia:inspera:95686954:3231149 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3109418 | |
dc.description.abstract | Masteroppgaven søker å finne svar på hvordan lærere i videregående skole tenker at minoritetselevers flerspråklige og flerkulturelle kompetanse kan benyttes som en ressurs innen norskfaget. Studien baseres på en spørreundersøkelse blant lærere etterfulgt av dybdeintervjuer med fire av deltakerne. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | ||
dc.publisher | University of Agder | |
dc.title | Minoritetsspråklige elevers flerspråklige og flerkulturelle kompetanse som en ressurs i norskfaget i videregående skole | |
dc.type | Master thesis |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Master's theses in Nordic Languages and Literature [103]
NO-500, NOU500