Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkregelid, Lisbet
dc.date.accessioned2023-05-02T10:21:30Z
dc.date.available2023-05-02T10:21:30Z
dc.date.created2022-06-16T15:09:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationSkregelid, L. (2022). Når kunsten tar over: Betydningen av kunst som overordnet prinsipp i skolen. I L. Skregelid & K. N. Knudsen (Red.), Kunstens betydning? Utvidede perspektiver på kunst og barn & unge (Kap. 2, s. 43–68). Cappelen Dammen_US
dc.identifier.isbn9788202763299
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3065719
dc.language.isonoben_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.relation.ispartofKunstens betydning? Utvidede perspektiver på kunst og barn & unge
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleNår kunsten tar over: Betydningen av kunst som overordnet prinsipp i skolenen_US
dc.title.alternativeNår kunsten tar over: Betydningen av kunst som overordnet prinsipp i skolenen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2022 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Kunsthistorie: 120en_US
dc.source.pagenumber43–68en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.23865/noasp.163.ch2
dc.identifier.cristin2032559
dc.relation.projectNorges forskningsråd: 301594en_US
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal