dc.contributor.author | Skregelid, Lisbet | |
dc.date.accessioned | 2023-05-02T10:21:30Z | |
dc.date.available | 2023-05-02T10:21:30Z | |
dc.date.created | 2022-06-16T15:09:08Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Skregelid, L. (2022). Når kunsten tar over: Betydningen av kunst som overordnet prinsipp i skolen. I L. Skregelid & K. N. Knudsen (Red.), Kunstens betydning? Utvidede perspektiver på kunst og barn & unge (Kap. 2, s. 43–68). Cappelen Damm | en_US |
dc.identifier.isbn | 9788202763299 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3065719 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Cappelen Damm Akademisk | en_US |
dc.relation.ispartof | Kunstens betydning? Utvidede perspektiver på kunst og barn & unge | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | Når kunsten tar over: Betydningen av kunst som overordnet prinsipp i skolen | en_US |
dc.title.alternative | Når kunsten tar over: Betydningen av kunst som overordnet prinsipp i skolen | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © 2022 The Author(s) | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Kunsthistorie: 120 | en_US |
dc.source.pagenumber | 43–68 | en_US |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.23865/noasp.163.ch2 | |
dc.identifier.cristin | 2032559 | |
dc.relation.project | Norges forskningsråd: 301594 | en_US |
cristin.qualitycode | 1 | |