Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorAndre Tofteland
dc.contributor.authorMarina Anderson
dc.date.accessioned2023-03-07T17:23:16Z
dc.date.available2023-03-07T17:23:16Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.uia:inspera:122786175:30393113
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3056785
dc.description.abstractFormålet med denne studien er å identifisere samhandlingsutfordringer og -muligheter digitalisering gir både kunder og regnskapsbyrå samt å analysere hva kan bedriftene fokusere på for å oppnå best mulig resultat og skape merverdi for kundene sine? I studien belyses sentrale elementer innen digitalisering og hvordan disse kan påvirke samhandling med kundene. I arbeidet med problemstillingen intervjues representanter for bransjen og tilbakemeldingene deres sammenholdes med teorier knyttet til samhandling og digitalisering. Gjennom studien viser jeg at ny teknologi skaper både muligheter og utfordringer som påvirker hele regnskapsførerbransjen. Automatisert arbeidshverdag betyr mange omstillingsprosesser og ny teknologi kan gi bedrifter som anvender slike et konkurransefortrinn, eksempelvis vil skybaserte løsninger kunne gi fordeler til både regnskapsbyrå og kunden, gjennom at flere oppgaver gjøres mer effektivt og raskere.
dc.description.abstract
dc.language
dc.publisherUniversity of Agder
dc.titleHvordan påvirker digitalisering samhandling med kundene
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel