Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorVasstrøm, Mikaela
dc.contributor.advisorBørre Bragdø, Magnus
dc.contributor.authorHaugstad, Meriann
dc.date.accessioned2022-12-07T17:25:26Z
dc.date.available2022-12-07T17:25:26Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.uia:inspera:110161899:22424934
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3036601
dc.description.abstractMasteroppgaven handler om hvordan samfunnsfaglærere opplever fagfornyelsens nye krav om bærekraftig utvikling i undervisningen. Oppgaven belyser utfordringer og muligheter og trekker frem muligheter for transformasjon hos elevene. Datamaterialet ble innhentet ved å intervjue seks samfunsfaglærere på ungdomsskoler.
dc.description.abstract
dc.language
dc.publisherUniversity of Agder
dc.titleUtdanning for bærekraftig utvikling
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel