Utdanning for bærekraftig utvikling
dc.contributor.advisor | Vasstrøm, Mikaela | |
dc.contributor.advisor | Børre Bragdø, Magnus | |
dc.contributor.author | Haugstad, Meriann | |
dc.date.accessioned | 2022-12-07T17:25:26Z | |
dc.date.available | 2022-12-07T17:25:26Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.uia:inspera:110161899:22424934 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3036601 | |
dc.description.abstract | Masteroppgaven handler om hvordan samfunnsfaglærere opplever fagfornyelsens nye krav om bærekraftig utvikling i undervisningen. Oppgaven belyser utfordringer og muligheter og trekker frem muligheter for transformasjon hos elevene. Datamaterialet ble innhentet ved å intervjue seks samfunsfaglærere på ungdomsskoler. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | ||
dc.publisher | University of Agder | |
dc.title | Utdanning for bærekraftig utvikling | |
dc.type | Master thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Master's theses in Teacher Education, level 5-10 [155]
NO-504