dc.contributor.author | Jortveit, Maryann | |
dc.date.accessioned | 2015-04-17T07:54:40Z | |
dc.date.available | 2015-04-17T07:54:40Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7117-761-4 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/281941 | |
dc.description | Avhandling for graden philosophiæe doctor, Universitetet i Agder, Fakultet for humaniora og pedagofikk | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitet i Agder / University of Agder | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved Universitetet i Agder;82 | |
dc.title | Inkludering i en flerkulturell skole : en kvalitativ studie av forståelsen av inkludering uttrykt i styringsdokumenter og blant lærere | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 337 s. | nb_NO |