Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Administration
Publikasjoner fra CRIStin
Vis innførsel
Hjem
Administration
Publikasjoner fra CRIStin
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Perceived classroom goal structures as predictors of students’ personal goals
Fokkens, Marjon
;
Van Rooij, Els
;
Canrinus, Esther Tamara
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
Canrinus.pdf (1.628Mb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2736094
Utgivelsesdato
2020
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Publikasjoner fra CRIStin
[3839]
Scientific Publications in Education
[176]
Originalversjon
Fokkens, M., Van Rooij, E. & Canrinus, E. T. (2020). Perceived classroom goal structures as predictors of students’ personal goals. Teachers and Teaching: theory and practice, 26(1), 88-102.
https://doi.org/10.1080/13540602.2020.1740195
Utgiver
Taylor & Francis
Tidsskrift
Teachers and Teaching: theory and practice
Opphavsrett
© 2020 The Author(s)
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk