dc.contributor.author | Ivashenko Amdal, Irina | |
dc.contributor.author | Willbergh, Ilmi | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T07:39:53Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T07:39:53Z | |
dc.date.created | 2020-12-29T15:23:33Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Ivashenko Amdal, I. & Willbergh, I. (2020). Det produktive praksissjokket: Nyutdannede læreres fortellinger om lærer-elev-forholdet i overgangen fra lærerutdanning til lærerarbeid. Acta Didactica Norden (ADNO), 14 (3). doi: | en_US |
dc.identifier.issn | 2535-8219 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2735615 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Acta Didactica Norden | en_US |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.title | Det produktive praksissjokket: Nyutdannede læreres fortellinger om lærer-elev-forholdet i overgangen fra lærerutdanning til lærerarbeid | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © 2020 adno.no | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.source.pagenumber | 17 | en_US |
dc.source.volume | 14 | en_US |
dc.source.journal | Acta Didactica Norden (ADNO) | en_US |
dc.source.issue | 3 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.5617/adno.8421 | |
dc.identifier.cristin | 1863876 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |