Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorIvashenko Amdal, Irina
dc.contributor.authorWillbergh, Ilmi
dc.date.accessioned2021-03-26T07:39:53Z
dc.date.available2021-03-26T07:39:53Z
dc.date.created2020-12-29T15:23:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationIvashenko Amdal, I. & Willbergh, I. (2020). Det produktive praksissjokket: Nyutdannede læreres fortellinger om lærer-elev-forholdet i overgangen fra lærerutdanning til lærerarbeid. Acta Didactica Norden (ADNO), 14 (3). doi:en_US
dc.identifier.issn2535-8219
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2735615
dc.language.isonoben_US
dc.publisherActa Didactica Nordenen_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleDet produktive praksissjokket: Nyutdannede læreres fortellinger om lærer-elev-forholdet i overgangen fra lærerutdanning til lærerarbeiden_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2020 adno.noen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber17en_US
dc.source.volume14en_US
dc.source.journalActa Didactica Norden (ADNO)en_US
dc.source.issue3en_US
dc.identifier.doi10.5617/adno.8421
dc.identifier.cristin1863876
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal