dc.contributor.author | Undheim, Alice Eikeland | |
dc.date.accessioned | 2020-11-06T14:02:20Z | |
dc.date.available | 2020-11-06T14:02:20Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Undheim, A.E. (2020). Hvordan mener spesialpedagogisk koordinator forholdene ligger til rette for at de kan ivareta og videreutvikle de spesialpedagogiske oppgavene på skolen? En kvalitativ intervjustudie om spesialpedagogisk koordinators profesjonsutøvelse i skolen (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2686797 | |
dc.description | Master´s thesis in Education (PED511) | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | PED511 | en_US |
dc.title | Hvordan mener spesialpedagogisk koordinator forholdene ligger til rette for at de kan ivareta og videreutvikle de spesialpedagogiske oppgavene på skolen? En kvalitativ intervjustudie om spesialpedagogisk koordinators profesjonsutøvelse i skolen | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2020 Alice Eikeland Undheim | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 68 | en_US |