• Balansekunst på slak line En casestudie om kildebruk i norsk klimajournalistikk 

      Werner, Vida Emilie (Master thesis, 2022)
      Alarmen ringer hyppig; smeltende isbreer, tørke, sultkatastrofer, klimaflyktninger og ekstremvær. I dagens informasjonssamfunn er kildene til opplysning om klimaendringer mange. De redaktørstyrte mediene skal med sin ...
    • Korona og kommunikasjon ved UiA 

      Bjornes, Esben Nordli (Master thesis, 2022)
      I denne oppgaven har jeg jobbet med problemstillingen: ‘’Hvordan opplevde studentene ved UiA kommunikasjonen fra universitetet relatert til Covid-19?’’. For å undersøke dette gjennomførte jeg en case-studie av interessentene ...
    • Markedsføringens digitale verktøykasse 

      Krogstad, Lars Lægreid (Master thesis, 2022)
      Formålet med denne oppgaven er å undersøke hvordan Saas-bedrifter som SmartOrg bruker digital markedsføring. Problemstillingen lyder slik; Hvordan bruker SaaS-bedriften SmartOrg digital markedsføring? Og med forsknings ...