dc.contributor.author | Try, Benedicte Alice | |
dc.date.accessioned | 2009-09-11T12:18:40Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/139122 | |
dc.description | Masteroppgave i pedagogikk - Universitetet i Agder 2008 | en |
dc.description.abstract | Denne master avhandlingen omhandler en kvalitativ studie hvor hensikten er å finne svar på
om erfaringslæringen har betydning for de ansatte i PP- Tjenesten. Undersøkelsen forsøker å
gi en dybdeforståelse av hvordan konseptet erfaringslæring, hovedsak i lys av Tillers teorier
kan samsvare med informantenes arbeidssituasjon, og hvordan denne erfaringslæring
eventuelt har betydning for dem. Det tas således utgangspunkt i en fenomenologisk
tilnærming hvor intervju nyttes som metode. | en |
dc.format.extent | 442703 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Universitetet i Agder : University of Agder | en |
dc.title | Erfaringslæring i PP-tjenesten | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | en |
dc.source.pagenumber | 81 s. | en |