dc.contributor.author | Sandal, Marie Helene | |
dc.date.accessioned | 2012-10-18T09:20:45Z | |
dc.date.available | 2012-10-18T09:20:45Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/136530 | |
dc.description | Masteroppgave i offentlig politikk og ledelse- Universitetet i Agder 2012 | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Universitetet i Agder ; University of Agder | no_NO |
dc.subject.classification | ME 502 | |
dc.title | Lærerutdanning som organisatorisk utfordring : en kvantitativ studie av hvordan organisering påvirker utvikling av læreridentitet og fagkunnskaper hos lærerstudenter | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 90 s. | no_NO |